Sint-Willibrorduskerk Esch

Feest Sint Willibrordus

26-10-2015

Op zondag 8 november vieren we het feest van Sint Willibrordus

Op zondag 8 november vieren we het feest van Sint Willibrordus met een plechtige eucharistieviering om 10.00 uur in de Sint Willibrorduskerk van Esch. Dit is de vierde gezamenlijke viering van de eucharistie binnen de Heilig Hartparochie.

De viering van het feest van Sint Willibrordus laten we samenvallen met de vierde gezamenlijke eucharistieviering voor de parochianen van de Heilig Hartparochie. Op die dag vervallen de overige vieringen in de andere kerkdorpen. Alle parochianen zijn dan in Esch uitgenodigd.

Het parochieel Dameskoor, het Esch’ Mannenkoor, de Muziekvereniging Sint Willibrordus en het Sint Willebrordusgilde verlenen hun medewerking aan deze viering.

Na afloop bent u welkom voor koffie, thee of limonade in dorpshuis “De Es”. Voor deze viering zijn dus ook de parochianen uit Boxtel, Liempde en Lennisheuvel van harte uitgenodigd.

Doneer

Onderhoud begraafplaatsen