Sint-Willibrorduskerk Esch

Vrijwilligers Willibrorduskerk

09-10-2016

Een ‘dank je wel’ aan de vrijwilligers van de Willibrorduskerk

Op zondag 16 oktober a.s. vindt de jaarlijkse bijeenkomst plaats voor de vrijwilligers van de Sint-Willibrorduskerk van Esch. Deze begint om 10.00 uur met een H. Mis in de eigen kerk en wordt daarna voortgezet in Dorpshuis ‘De Esch’.

Deze vrijwilligersbijeenkomst begint dus met een H. Mis. Deze is om 10.00 uur in de Sint-Willibrorduskerk van Esch. De voorganger is pastoor Jacques Grubben. Het Parochieel Dameskoor verzorgt in deze viering de gezangen.

Na de viering gaan alle (genodigde) vrijwilligers naar de overkant, naar het Dorpshuis ‘De Esch’. Daar wacht hen een kopje koffie of thee met deze keer iets lekkers erbij. Tijdens het koffie drinken zal Jacques Grubben de aanwezigen toespreken.

In de ochtend is er ook een muzikale verassing. De inhoud daarvan is bij enkelen bekend. Aansluitend is er voor iedereen een heerlijke lunch. Na de lunch volgt en nog een muzikale verassing. Inderdaad het wordt een feestelijke maar ook muzikale bijeenkomst met voor iedereen wat wils.

Als de tijd daar is, dat zal rond circa half twee zijn, wordt de bijeenkomst afgesloten. Iedereen keert dan hopelijk tevreden en met een goed gevoel naar huis. Een nieuw parochiejaar volgt voor de Essche vrijwilligers.
Graag danken we de organiserende werkgroep voor de opzet en vormgeving van deze vrijwilligersbijeenkomst.

De mooie Sint-Willibrorduskerk van de geloofsgemeenschap Esch

Doneer