Sint-Willibrorduskerk Esch

Aanpassing van de geluidsinstallatie

25-09-2017

Een nieuwe versterker voor de geluidsinstallatie van Esch

In de komende week wordt de versterker van de geluidsinstallatie van de kerk van Esch vervangen. De versterker heeft meer mogelijkheden om de microfoons en muziek goed af te stemmen. Dat is belangrijk voor de verstaanbaarheid in de kerk. De geluidsboxen en microfoons zelf zijn nog goed.

Ook in de kerk van Esch gaat de firma Wolff uit Tilburg deze verandering doorvoeren. Het is niet zo'n grote ingreep, dus a.s. zaterdag kan het geluid voor elke spreker op een betere wijze worden ingeregeld. Hierdoor wordt de verstaanbaarheid aanzienlijk vergroot.

Ook een aanwinst is dat we voortaan via Usb muziek kunnen afspelen, via een cd was natuurlijk al mogelijk. Met de nieuwe apparatuur kunnen we voortaan in Esch ook via Usb en cd muziek afspelen én opnemen.
Deze laatste mogelijkheden komen ook in de kerk van Liempde en in de basiliek van Boxtel. Een extra service naar parochianen op geluidsopnames van diensten te kunnen opnemen/vastleggen.

We vertrouwen erop dat we de verstaanbaarheid van de sprekers met de nieuwe versterker gaat verbeteren en dat het afspelen van muziek op een verbeterde wijze de beleving van de vieringen zal verhogen.

De fraaie kerk van de geloofsgemeenschap Esch

Doneer

Onderhoud begraafplaatsen