Sint-Theresiakerk Lennisheuvel

Uitnodiging algemene vergadering Theresiageloofsgemeenschap

12-07-2016

We zijn dit jaar van start gegaan met een nieuwe opzet van de algemene vergaderingen van onze geloofsgemeenschap. Ieder seizoen vergaderen we een keer. Je zou de komende bijeenkomst dan ook de zomervergadering kunnen noemen. We starten steeds met een vergaderdeel van 19.30 uur tot 21 uur, waarna we afsluiten met  een inspirerende activiteit.

De algemene zomervergadering vindt plaats

op dinsdag 19 juli om 19.30 uur

We zijn deze keer te gast bij Leo Koenraads en Carly Brussé in den Eijngel op de hoek van De Mijlstraat en Lennisheuvel

Agenda:

·         Opening met een zomergebed en de notulen van de lentevergadering

·         Nieuws vanuit de contactgroep en vanuit de parochie

·         Evaluatie 90-jarig bestaan van de St. Theresiakerk

·         De bemensing van de liturgiegroepen

·         Organisatie van de Theresiadag en de vrijwilligersdag

·         Vieringen in de komende maanden

·         Rondvraag

·         Sluiting met een zomerwens

Na het vergaderdeel hebben we drie Lennisheuvelnaren gevraagd om over hun passie te komen vertellen: Annelies van Haaren leidt ons rond in de wereld van haar schilderijen en Leo en Carly tonen ons recente ontwikkelingen van hun zoektocht naar de historie van den Eijngel.  Het belooft boeiend te worden!

U bent van harte welkom!