Sint-Theresiakerk Lennisheuvel

Inspiratiebijeenkomst op 18 januari

15-01-2018

Inspiratiebijeenkomst op 18 januari in Lennisheuvel

Zoals u wellicht al gelezen heeft wordt op dit moment de Uitwijk onderworpen aan een interne verbouwing. Er wordt hard aan gewerkt en onze gemeenschapsruimte komt er straks heel mooi uit te zien. Een ruimte waarin het goed toeven is...

Voor ons als contactgroep van geloofsgemeenschap Lennisheuvel is dit een eerste, maar noodzakelijke stap op weg naar de toekomst. Wij zijn ons ervan bewust dat ook wij in de tijd die voor ons ligt, te maken krijgen met een generatie die een andere beleving heeft bij kerk, vieren, geloven en beleven van spiritualiteit.
Hiervoor willen wij onze ogen niet sluiten, maar ons juist voorbereiden op deze toekomst zodat wij ook de komende generaties een warm onderkomen kunnen bieden. Gemeenschapszin, samen vieren, bezinnen en verdiepen zullen hierbij de pijlers zijn en blijven waarop wij verder kunnen bouwen.

Wij zijn ervan overtuigd dat we met elkaar onze gemeenschap levendig en levensvatbaar kunnen houden wanneer wij met elkaar bereid zijn een steentje hieraan bij te dragen.

Daarom nodigen wij u graag uit voor onze bijeenkomst op donderdag 18 januari 2018 om 19.30 uur in de vernieuwde Uitwijk! Kom ons inspireren met uw ideeën, meningen en inbreng op onze toekomstvisie.

Om u gastvrij te kunnen ontvangen zouden wij graag op de hoogte zijn van uw komst. Stuurt u hiervoor uiterlijk 10 januari 2018 een e-mail naar ivveen@outlook.com of bel / WhatsApp één van de contactgroepleden. Zie elders op deze website.

Tot ziens op 18 januari!