Sint-Theresiakerk Lennisheuvel

Alg. vergad. geloofsgem. St.-Theresia

05-03-2018

Uitnodiging Algemene vergadering Geloofsgemeenschap St. Theresia op 11 april a.s.

Tijdens de inspiratie-avond van 18 januari jl. hebben we met een groep van 20 personen, die zich betrokken voelen bij onze geloofsgemeenschap, van gedachten gewisseld over welke activiteiten in onze kerk zo waardevol zijn dat we ze willen behouden. Ook hebben we ons bezig gehouden met de vraag welke nieuwe activiteiten we mogelijk kunnen gaan ontwikkelen. De geheel vernieuwde Uitwijk en enkele aanpassingen in de kerk zullen daarvoor een geschikt platform bieden.

De contactgroep heeft de ideeën en genoteerd en zoals afgesproken gaan we er tijdens de volgende algemene vergadering over doorpraten  en zo mogelijk samen een weg uitzetten.

Deze algemene vergadering zal plaatsvinden op woensdag  11 april om 19.30 uur in de Uitwijk.

U bent daarbij van harte welkom

Contactgroep St. Theresia