Sint Jans Onthoofdingkerk Liempde

Kosteren iets voor u?

28-08-2015

We zoeken een of meer weekendkosters

Het kosterteam voor de weekenden is in Liempde klein geworden, eigenlijk te klein. Daarom zoeken we enkele personen die het team willen versterken.

Kosteren is een leuke bezigheid. Het voorbereiden van de de kerk en in het bijzonder het altaar voor de vieringen vraagt een beetje tijd. Maar het is leuk werk. Over het hoe en het wat word je bijgepraat en geholpen door een van de kosters uit het team.

Als u lid bent van het team draait u met de andere kosters weekendbeurten. Er wordt steeds voor gezorgd dat u natuurlijk ook weekenden vrij hebt of dat er geruild kan worden als een beurt door onvoorziene omstandigheden niet goed uitkomt.

Mocht uw interesse gewekt zijn of mocht u meer willen weten kijk dan op deze website bij de werkgroepen van de vieringen. Daar staat meer geschreven over het werk van de kosters.

Natuurlijk kunt u ook bellen met kapelaan Geoffrey de Jong. Hij kan u alles vertellen over het kosterschap. Neem de telefoon en zoek contact: 0411 - 67 22 15.

Doneer

Onderhoud begraafplaatsen