Sint Jans Onthoofdingkerk Liempde

Jubileum Cees Schrama

12-10-2016

Diaken Cees Schrama 25 jaar in het vak

Jl. zondag werd in Oisterwijk gevierd dat onze oud-diaken Cees Schrama 25 jaar diaken is. In een indrukwekkende viering (mis met 3 heren en Cees) werd stilgestaan bij zijn gewaardeerde inzet voor de Oisterwijkse parochiegemeenschap.

Niet vergeten werd dat ook echtgenote Annie een groot aandeel heeft in de opbloei van de parochiegemeenschap aldaar. Een drukke receptie met vele bekenden, ook uit Liempde waren er parochianen die de gang naar Oisterwijk hadden gevonden, was Cees en Annie's deel.

Het diakenschap van Cees begon in 1991 in Liempde waar hij samen met wijlen pastoor Jan van Adrichem O. Praem in de voormalige parochie van Sint Jans Onthoofding 14 jaar mede voorging tot hij 11 jaar geleden (2005) naar Oisterwijk verkaste. Liempde, dat bleek ook zondag weer, is hij echter nimmer uit zijn hart verloren.

Namens het parochiebestuur werd Cees en Annie een passende attentie aangeboden.

De gebruikelijke Vendelgroet op de Lind in Oisterwijk voor de parochiekerk en pastorie waar Cees de scepter zwaait.

Doneer

Onderhoud begraafplaatsen