Sint Jans Onthoofdingkerk Liempde

1ste H. Communie 2017 voorbereid

20-10-2016

Informatie over de Eerste H. Communie op zondag 21 mei 2017 in Liempde

Op dinsdag 18 oktober was er een informatieavond over de eerste H. Communie van 2017 in het Kerkdorp Liempde. Op deze avond werd gesproken over de inhoud van deze viering, de vormgeving ervan en de voorbereiding erop. Ook konden al alle belangrijke data worden genoemd. Hieronder vindt u de belangrijkste data nog eens op een rijtje.
  • vrijdag 18 november – rondleiding in de kerk
  • zondag 27 november - Jeugdmis om 9.30 uur - Presentatieviering
  • zaterdag 24 december - kerstavond 19.00 uur
  • zondag 22 januari - Jeugdmis om 9.30 uur
  • zondag 19 februari - Jeugdmis om 9.30 uur
  • zondag 19 maart - Jeugdmis om 9.30 uur
  • zondag 16 april (Eerste Paasdag) - Jeugdmis om 9.30 uur
  • woensdag 10 mei – o.a. projectbladen bekijken en liedjes oefenen.
  • woensdag 17 mei oefenen voor de Communieviering
  • zondag 21 mei – Eerste Heilige Communie
Als u besluit om uw kind op te geven voor de E.H. Communie dan kunt u een e-mail sturen naar communieliempde@gmail.com. Daarbij vermeldt u de voor- en achternaam van uw kind (communicant). U ontvangt dan van ons een digitaal inschrijfformulier.
Het ingevulde formulier kunt u digitaal terugsturen, maar u kunt ook een uitgeprinte versie inleveren op woensdag 2 november a.s. Die dag moet ook het inschrijfgeld van € 40,- worden betaald. Dit kan in de aula van de school tussen 12.00 en 12.30 uur. Als we het inschrijfformulier en de betaling hebben ontvangen is de inschrijving van uw kind definitief. Mocht u zelf op 2 november verhinderd zijn dan verzoeken wij u om dit met een andere (groot)ouder te regelen.

Op 2 november ontvangt u ook een kartonnen bloem. Deze mag door uw zoon of dochter worden versierd en worden voorzien van zijn/haar naam en een mooie foto. De mooi versierde bloemen hangen we op in de kerk voor de presentatieviering.

Met vragen kunt u altijd terecht bij de Communiewerkgroep. De leden van die werkgroep zijn: kapelaan de Jong, Sandra Welvaarts, Imke Verhoeven, Chantal van de Laar en Jeanine Habraken.