Sint Jans Onthoofdingkerk Liempde

Sint-Janskoor uit Lummen

20-09-2017

Sint-Janskoor uit Lummen steelt de harten van de Liempdenaren

Afgelopen zondag 17 september verzorgde het Sint-Janskoor uit Lummen een gastoptreden in de kerk van Liempde. Vol overgave stal het zangkoor de harten van de parochianen.

Op uitnodiging van kapelaan Geoffrey de Jong was het koor vanuit het Belgische Limburg naar Liempde afgereisd. Het verzorgde de gezangen van de Hoogmis.
Dit willen we in de toekomst vaker doen: gastkoren uitnodigen om de eucharistievieringen in de missen van Liempde te verzorgen. Dit was dus een goede aftrap.

Ook is er een gelegenheidskoor in Liempde, sinds kort omgedoopt tot, ja hoor, het Sint-Janskoor van Liempde. Ze verzorgen in principe elke maand de gezangen in een eucharistieviering. Dat vinden we geweldig.

Langs deze weg danken we nogmaals het koor uit Lummen. Mocht u suggesties hebben voor een gastkoor, neem dan contact op met de parochie, de contactgroep of met kapelaan Geoffrey de Jong. We horen graag van u....

Het Sint-Janskoor uit Lummen (België)

Doneer

Onderhoud begraafplaatsen