Sint Jans Onthoofdingkerk Liempde

Foto's Liempdse kerk

06-06-2018

Foto's Liempdse kerk voor tentoonstelling gevraagd

Op zondag 24 juni a.s., op het Hoogfeest van de Heilige Johannes de Doper, patroonheilige van onze kerk, staan we in de Hoogmis stil bij het feit dat dit jaar het precies 150 jaar geleden is dat de parochiekerk werd ingezegend op 17 januari 1868.

Na afloop van de H.Mis is het koffiedrinken in De Kloosterhof. Heemkundestichting Kèk Liemt wil dan foto's tonen van het kerkgebouw die vanuit een uniek gezichtspunt op onze kerk zijn gemaakt. Kunt u Kèk Liemt helpen. Stuur uw foto's dan s.v.p. uiterlijk 15 juni a.s. digitaal op naar info@kekliemt.nl zodat we enkele mooie gezichtspunten op ons kerkgebouw kunnen laten zien tijdens het gezellig samenzijn.

Dank alvast voor uw speurwerk en misschien gaat u nog wel te veld voor het maken van een mooie foto. Wie weet...?

We zoeken mooie, authentieke foto's van onze jubilerende kerk...

Doneer

Onderhoud begraafplaatsen