kerkbericht

Berichten week 26 februari

26-02-2017

Korte kerkberichten voor de hele parochiegemeenschap

H. Missen, aanvangstijden, voorgangers, koren, misintenties en berichten voor Boxtel, Esch, Lennisheuvel en Liempde vindt u op de vier deelwebsites van de afzonderlijke kerkdorpen. Klik op een van de 'kerken' hierboven.

● Parochiesecretariaat
Het secretariaat is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 12.00 uur. Het telefoonnummer is 0411 - 67 22 15. Buiten deze tijden hoort u via het antwoordapparaat welk telefoonnummer u voor dringende zaken kunt bellen.

● Liturgische kalender
Geen heiligen.

● Parochiebijdragen
Deze bijdrage kunt u overmaken naar het rekeningnummer van uw eigen kerkdorp. Het geld komt aan uw eigen geloofsgemeenschap ten goede.
De gegevens van de bankrekeningen zijn:
  • Boxtel -                   RABO:  NL38 RABO 01.08.86.03.37
  • Esch -                       RABO:  NL57 RABO 01.55.40.07.89
  • Lennisheuvel -       RABO:  NL94 RABO 01.08.80.34.57
  • Liempde -               RABO:  NL14 RABO 01.28.79.23.29
● Koffie drinken na de H. Missen
In verband met het feest van Carnaval is vervalt het koffie drinken in de gemeenschap Boxtel.

● Carnavalsmissen
In Boxtel is op zondag 26 februari de carnavalsmis. Deze begint om 10.30 uur. Aan deze mis verlenen het Sint-Petruskoor en de jeugdhofkapel hun medewerking.

Op vrijdag 24 februari is er om 18.30 uur  een eucharistieviering bij de opening van carnaval. Voorganger is pastoor Jacques Grubben. De muziek wordt verzorgd door blaaskapel De Knoestjes.

Op zaterdag 25 februari a.s. is er in de kerk van Liempde een carnavalsmis met medewerking van Hofkapel De Kromploegers. De Mis begint om 11.11 uur.

● Vastenactie
Dit jaar is als vastenactieproject gekozen voor El Salvador in Midden-Amerika. Iedere week van de Vastentijd staat er op de pagina van de kerkberichten informatie over dit project.