kerkbericht

Berichten week 21 mei

21-05-2017

00:00 uur

Korte kerkberichten voor de hele parochiegemeenschap

H. Missen, aanvangstijden, voorgangers, koren, misintenties en berichten voor Boxtel, Esch, Lennisheuvel en Liempde vindt u op de vier deelwebsites van de afzonderlijke kerkdorpen. Klik op een van de 'kerken' hierboven.

● Parochiesecretariaat
Het secretariaat is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 12.00 uur. Het telefoonnummer is 0411 - 67 22 15 en via e-mail info@heilighartparochie.nl. Buiten deze tijden hoort u via het antwoordapparaat welk telefoonnummer u voor dringende zaken kunt bellen.

● Liturgische kalender
Donderdag 25 mei: Hemelvaart van de Heer. Vrijdag 26 mei: H. Filippus Neri, priester.

● Parochiebijdragen
Deze bijdrage kunt u overmaken naar het rekeningnummer van uw eigen kerkdorp. Het geld komt aan uw eigen geloofsgemeenschap ten goede. De gegevens van de bankrekeningen zijn:
  • Boxtel                   RABO:  NL38 RABO 01.08.86.03.37
  • Esch                       RABO:  NL57 RABO 01.55.40.07.89
  • Lennisheuvel       RABO:  NL94 RABO 01.08.80.34.57
  • Liempde               RABO:  NL14 RABO 01.28.79.23.29
● Meimaand = Mariamaand
Dit jaar is er, zoals voorgaande jaren, weer een bidtocht langs de veldkapellen van de Heilig Hartparochie die op een bijzondere wijze aandacht geeft aan het bidden met Maria.
We gaan verder met een bezoek op dinsdag 23 mei aan de OLV Vrouwe van Beauraingkapel in Liempde aan de Hezelaarseweg. We verzamelen ons op de binnenplaats van de voormalige Heilig Hartkerk om half drie. We gaan met de fiets of met eigen vervoer. Zie ook de andere nieuwsberichten...