Parochiegids 2016-2017

26-01-2016

Parochiegids 2016-2017, een boekje om te bewaren…

Deze of volgende week ontvangt u de ‘Parochiegids 2016-2017’. Een eigen gids van onze Heilig Hartparochie. Dé gids voor de kerkdorpen Boxtel, Esch, Lennisheuvel en Liempde. Deze vraagbaak is tot stand gekomen door het vele werk van een aantal enthousiaste vrijwilligers.

In onze parochie zijn bijna 500 vrijwilligers actief bezig. Daarvoor zijn wij heel dankbaar. De goede resultaten zijn zichtbaar. Maar het gaat niet alleen maar om het resultaat. Het gaat vooral om de wijze waarop deze resultaten worden bereikt.

Mensen zijn positief en enthousiast, werken samen in harmonie, waarderen elkaar en geven elkaar de ruimte. Dat is een belangrijk fundament voor ‘geloven in groei en groeien in geloof’. Met als gevolg een vitale en vreugdevolle parochie. Sluit u aan en doe mee, u krijgt er heel veel voor terug!

Uiteraard zijn aan het maken van deze gids kosten verbonden; de parochie is daar zelf voor verantwoordelijk. Uw goede gaven zijn noodzakelijk. Hartelijk dank daarvoor.

Een hartelijke groet en graag tot ziens in de vieringen en bijeenkomsten!

- Jos Polman, vicevoorzitter -

Parochiegids bedoeld door twee jaren

Deze parochiegids is in december 2015 tot stand gekomen en is bedoeld voor de jaren 2016 en 2017. Dit brengt onlosmakelijk met zich mee dat de gegevens, namen en data op enig moment achterhaald kunnen zijn. Maar voor de actuele informatie kunt u altijd terecht op deze website: www.heilighartparochie.nl.

We wensen u veel leesplezier met deze gids en vertrouwen erop dat u alles wat u wilt weten van uw Heilig Hartparochie kunt vinden in deze Parochiegids 2016-2017. Geef hem een plaatsje in uw vaste lade bijvoorbeeld bij de TV. Mocht u opmerkingen of tips hebben dan horen we het graag. Door op onderstaande rode link te klikken kunt u de nieuwe Parochiegids 2016-2017 ook digitaal lezen.

Meer informatie:

De nieuwe Parochiegids 2016-2017. Geef de gids een vertrouwde plek in huis...