We zoeken een man!

07-02-2016

De Werkgroep Tienerpastoraat zoekt een mannelijke begeleider

De Werkgroep Tienerpastoraat organiseert ontmoetingen over het geloof en door tieners gekozen en gerelateerde thema’s. Dit gebeurt met tieners die het Vormsel in een van de kerkdorpen van onze parochie hebben ontvangen. De bijeenkomsten vinden plaats op de zolder van het Koetshuis van het Pastoraal Centrum in Boxtel. Het zijn ongeveer zes tot acht ontmoetingen keer per jaar en deze zijn op vrijdagavonden tussen 19.00 en 21.00 uur.

De Werkgroep Tienerpastoraat Heilig Hartparochie bestaat uit vier vrijwilligers (dames/moeders) van verschillende leeftijdscategorieën en twee leden van het pastoraal team.

De werkgroep is op zoek naar een mannelijke begeleider tussen de 18 en 40 jaar, die zijn katholieke geloof op een leuke manier mee door wil geven aan tieners vanaf 11 jaar. Het is bijzonder leuk en inspirerend werk. Het geeft veel voldoening en je krijgt er van de tieners dank voor terug!

De datums voor het jaar 2016 zijn tot de zomervakantie:
  • 12 februari
  • 18 maart
  • 15 april
  • 20 mei
  • 10 juni
  • 8 juli
Daarnaast zijn er ook enkele bijeenkomsten die door het Bisdom Den Bosch voor tieners worden georganiseerd. Dit zijn:
  • 20 maart: Palmzondag (van 12.30-20.00 uur)
  • 23 en 24 april: Nacht zonder Dak
  • 3 juli: tuin en uitzwaaifeest
Heb je interesse neem dan contact op met Francis van Heerebeek (bereikbaar via het parochiesecretariaat 0411 – 67 22 15).

De Werkgroep Tienerpastoraat is in de Heilig Hartparochie actief