Tienergroepbeleidersavond Bisdom

18-02-2017

Ontmoetingsavond tienergroepbegeleiders 23 maart 2017

"Tieners zijn de kerk van nu!” Valt u iets op aan deze uitspraak? Wordt niet veel vaker gezegd dat tieners de kerk van de toekomst zijn? Impliceert dit dat we nu nog niet in actie hoeven te komen? Bezig zijn met tieners in de kerk vraagt tijd, energie en toewijding maar bovenal kan het veel voldoening geven om tieners van nu de rijkdom van onze kerk te laten zien en ervaren. Op diaconaal vlak, catechetisch of liturgisch en op speciale momenten in het kerkelijk jaar.

U bent geïnteresseerd om aan de slag te gaan met het tienerpastoraat of u bent er al mee bezig? Dan wordt u van harte uitgenodigd voor een speciale ontmoetingsavond op donderdag 23 maart 2017.
Op deze avond krijgt u meer te horen krijgen over hoe u de Vastentijd (diaconaal) kunt beleven met tieners en zal er ruimte zijn om ervaringen en vragen met elkaar te delen. Deze avond vindt plaats op het Bisdomkantoor, Parade 11 te ’s-Hertogenbosch.

Het programma
  • 19.00 uur​ ​Inloop / Ontmoeting
  • ​19.30 uur ​Start
  • ​19.35 uur ​Inleiding Embregt Wever: Diaconie juist in de Vastentijd
  • ​20.15 uur ​Pauze
  • ​20.30 uur ​Onderlinge uitwisseling
  • ​21.15 uur ​Gebedsmoment
  • ​21.30 uur ​Afsluiting (informeel napraten tot 22.00 uur)
Het belooft een inspirerende, mooie en hoopvolle ontmoeting te worden. Komt u ook? Aanmelden voor deze avond kan tot en met 19 maart 2017 via jongeren@bisdomdenbosch.nl. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u via bovenstaand e-mailadres contact opnemen.

Daags voor de ontmoetingsavond ontvangt u een bevestiging en meer details betreffende deze avond. Hopelijk mogen we u ontmoeten op de 23ste!

Meer informatie:

Tieners zijn de kerk van nu