Heilig Hartparochie Eenheid in verscheidenheid

Dank aan adverteerders

22-11-2017

Dank aan de adverteerders op de website van de parochie

Het nieuwe seizoen voor onze adverteerders is weer van start gegaan. Bijna alle adverteerders hebben hun advertentiecontract met een jaar verlengd. Enkele zijn afgevallen en andere adverteerders mogen wij verwelkomen…

We hebben weer veel bijna 20 advertenties binnen. Deze staan in de rechterbovenhoek van de pagina van elke website. De adverteerders konden en kunnen nog steeds kiezen om op alle vijf de websites te adverteren, op de parochiepagina of op een van de pagina's van de kerkdorpen. Verder zijn alle combinaties mogelijk.

Als de bezoeker op een dergelijke advertentie klikt wordt hij doorgestuurd naar de website van het desbetreffende bedrijf of die onderneming. Een mooie manier op snel en efficiënt reclame te maken. Mocht u alsnog belangstelling hebben, neem dan contact op met de webredactie.

De adverteerders zijn ook alle onder het hoofdstuk 'Financiën' van deze website vermeld. Daar vermelden we straks ook de adverteerders in de nieuwe (aanvulling) op de Parochiegids 2018-2019. Deze komt in januari 2018 uit!

Als dank ontvingen de adverteerders een mooie attentie. We rekenen de komende jaren weer op hun medewerking.

Dank voor het adverteren op onze website van de parochie