Heilig Hartparochie Eenheid in verscheidenheid

Nieuwjaarsviering in de Sint-Petrusbasiliek

06-01-2018

Op zondag 14 januari is er een gezamenlijke nieuwjaarsviering van de Heilig Hartparochie

Op zondag 14 januari a.s. is er een gezamenlijke nieuwjaarsviering voor alle parochianen van de Heilig Hartparochie. Deze bijeenkomst vindt plaats in de Sint-Petrusbasiliek in Boxtel en begint om 10.30 uur.

Deze gezamenlijke vieringen worden ook dit jaar voortgezet en vormen een vast onderdeel van de parochieagenda. De bijeenkomsten bieden de mogelijkheid tot het gezamenlijk vieren van de Heilige Eucharistie. De eerste viering van dit jaar vindt plaats in de Sint-Petrusbasiliek van Boxtel. Het is een nieuwjaarsviering.

Op zondag 14 januari zijn er geen vieringen in de kerkdorpen van de Heilig Hartparochie. Houdt u hiervoor de kerkberichten voor het komend weekend in de gaten.

Na afloop van de viering is er in de omloop gelegenheid om aan elkaar de beste wensen voor 2018 uit te spreken. Dit onder het genot van een kop koffie of een kopje thee.

Parochianen uit de kerkdorpen Esch, Lennisheuvel en Liempde wordt gevraagd om indien mogelijk te carpoolen. Hierdoor worden ook minder goed ter been zijnde parochianen in de gelegenheid gesteld de gezamenlijke viering bij te wonen. Zie hiervoor ook de kerkdorpenwebsites... Voor deze gezamenlijke viering bent u van harte uitgenodigd.

zondag 14 januari  |  Nieuwjaarsviering

aanvang 10.30 uur in de Sint-Petrusbasiliek