Heilig Hartparochie Eenheid in verscheidenheid

Taizé-viering in Boxtel

06-03-2018

Taizé viering in de Protestantse kerk Clarissenstraat 18 Boxtel vrijdag 16 maart 19.00 uur

Ook dit jaar worden er weer twee Taizévieringen gehouden in de kerk van de Protestantse gemeente in Boxtel. De eerste viering is op vrijdag 16 maart a.s. Een interkerkelijke werkgroep bestaande uit mensen die zich verbonden weten met de Heilig Hartparochie en met de Protestantse gemeente Boxtel bereiden deze diensten voor.

Aan het begin van het weekend, wellicht na een drukke week, zoeken we verstilling. We luisteren naar een schriftlezing, mediteren, zingen en bidden. In stilte en alle eenvoud proberen we te komen tot de Bron en luisteren naar wat God ons te zeggen heeft.
De Cantorij van de Protestantse gemeente onder leiding van Dirk Struycken en pianist Ko Suurmond geven muzikale ondersteuning.

Iedereen, wel of niet kerk gebonden is van harte uitgenodigd! De tweede Taizéviering dit jaar wordt gehouden op vrijdag 9 november. Na de viering kunt u nog enige tijd in de kerk verblijven. Er is ook gelegenheid elkaar na afloop in De Schakel te ontmoeten onder het genot van koffie of thee.

Taizé, een plek waar je geweest moet zijn...