Heilig Hartparochie Eenheid in verscheidenheid

Vastenmaaltijd in Esch

09-03-2018

Vastenmaaltijd in Kerkdorp Esch op donderdag 22 maart

Dit jaar vindt de vastenmaaltijd plaats op donderdag  22 maart a.s. in de zaal van “Ons Café” Leunisdijk 28 in Esch. U bent welkom tussen 17.30 en 18.00 uur en de bijeenkomst duurt tot uiterlijk 20.00 uur.

Een maaltijd die meer is dan alleen samen eten. Het is een moment om elkaar te ontmoeten, te praten en te luisteren naar de uitleg van het vastenactie-project 2018: Gaan waar niemand gaat in Zambia.
Initiatiefneemsters zijn de zusters van de Heilige Harten van Jezus en Maria in Zambia. Wanneer u interesse hebt in missie- en ontwikkelingswerk bent u van harte welkom.

Het is de bedoeling dat iedere deelnemer een lunchpakketje meebrengt en eventueel een stukje fruit. Voor koffie, thee en soep wordt gezorgd.

Wij hopen u op donderdag 22 maart te ontmoeten. Met vriendelijke groet, MOV- groep H. Hartparochie.