Heilig Hartparochie Eenheid in verscheidenheid

Visualisatie Sint-Petrusbasiliek Boxtel

12-06-2018

Presentatie van het Visualisatieproject Sint-Petrusbasiliek voor 400 vrijwilligers HP

De Heemkundekring Boxtel heeft een film gemaakt over de (bouw)historie van de Sint-Petrusbasiliek van Boxtel. De film met als titel ‘Visualisatie van de Sint-Petrusbasiliek’ wordt op woensdag 27 juni a.s. voor alle circa 400 vrijwilligers van de Heilig Hartparochie vertoond. Deze activiteit vindt in de basiliek zelf plaats en begint om 19.30 uur.

Op woensdag 27 juni a.s. verzorgt een aantal leden van de Heemkundekring dus een avond in de Sint-Petrusbasiliek over deze film speciaal voor de vrijwilligers van de Heilig Hartparochie.

Tijdens deze avond wordt er uitleg gegeven over het tot stand komen van het filmproject en wordt natuurlijk ook de film zelf bekeken. Als laatste onderdeel van de bijeenkomst gaan de aanwezigen in groepen opdrachten uitvoeren die een relatie hebben met de basiliek en zijn historie. Uiteraard sluiten we de avond af met koffie en/of thee.

Graag nodigen wij alle vrijwilligers van harte uit om deze avond bij te wonen. Hebt u belangstelling om vrijwilliger te worden dan bent u ook welkom…

De informatiebijeenkomst begint om 19.30 uur en duurt tot ongeveer 20.30 uur. De basiliek is vanaf 19.00 uur geopend.
Laat even aan het Secretariaat weten of u aanwezig zult zijn. Dit kan via ons e-mailadres info@heilighartparochie.nl of via telefoonnummer 0411 – 67 22 15. We wensen de bezoekers een fijne en informatieve avond toe.

De prachtige en monumentale Sint-Petrusbasiliek van Boxtel