Heilig Hartparochie Eenheid in verscheidenheid

Berichten week 22 april

22-04-2018

Korte kerkberichten voor de hele parochiegemeenschap

H. Missen, aanvangstijden, voorgangers, koren, misintenties en berichten voor Boxtel, Esch, Lennisheuvel en Liempde vindt u op de vier deelwebsites van de afzonderlijke kerkdorpen. Klik op een van de 'kerken' hierboven.

● Parochiesecretariaat

● Liturgische kalender
Er zijn geen gedachtenissen.

● Orgelconcert
Op zondag 22 april vindt er in de Sint-Petrusbasiliek een orgelconcert plaats door Stephan van de Wijgert. De aanvang is 20.15 uur en de entree is € 8,00.

● Collecte Roepingenzondag
Na de vieringen in het weekend kunt u een bijdrage geven voor de werving en opleiding van mensen met een roeping in het kerkenwerk. Hiervoor staan de grote groene bussen achter in de kerk.

● Gezinsviering in Boxtel
Op zaterdag 21 april om 19.00 uur is er weer een gezinsviering in de Sint-Petrusbasiliek. Het thema is “Iemand roept mij!” Het gaat over Jezus, die de goede Herder is en goed voor ons wil zorgen.
– wil je een stukje voorlezen of een kaarsje vasthouden in de Gezinsviering? Laat het ons weten via gezinsviering@heilighartparochie.nl
– Wil je meezingen in het kinderkoor? Mail dan naar kinderkoor@heilighartparochie.nl.
Van harte welkom allemaal!

● Parochiebijdragen
Deze bijdrage kunt u overmaken naar het rekeningnummer van uw eigen kerkdorp. Het geld komt aan uw eigen geloofsgemeenschap ten goede, het wordt daar besteed of gespaard. De gegevens van de bankrekeningen zijn:
  • Boxtel                   RABO:  NL38 RABO 01.08.86.03.37
  • Esch                       RABO:  NL57 RABO 01.55.40.07.89