Heilig Hartparochie Eenheid in verscheidenheid

Berichten week 11 november

11-11-2018

00:00 uur

Korte kerkberichten voor de hele parochiegemeenschap

H. Missen, aanvangstijden, voorgangers, koren, misintenties en berichten voor Boxtel, Esch, Lennisheuvel en Liempde vindt u op de vier deelwebsites van de afzonderlijke kerkdorpen. Klik op een van de 'kerken' hierboven.

● Parochiesecretariaat, openingstijden
Het parochiesecretariaat is bereikbaar van maandag tot en met vrijdagochtend van 09.00 uur tot 12.00 uur via 0411 - 67 22 15. Buiten deze tijden hoort u via het antwoordapparaat welk nummer u voor dringende zaken kunt bellen.

● Algemene Verordening Gegevensverwerking (AVG)
Voor de privacyverklaring van de AVG verwijzen wij naar het algemene gedeelte van onze parochiewebsite.

● Liturgische kalender
Maandag 12 november H. Josafat, bisschop en martelaar.

● Willibrordviering op Luissel
De jaarlijkse gebedsviering met kinderzegen in de Willibrorduskapel op Luissel vindt dit jaar plaats op zondag 11 november om 13.30 uur. Nadien is er Luisselse koek die zoals gewoonlijk, ook tegen een bescheiden prijs gekocht kan worden…Iedereen is van harte welkom.

● Maria Iconen meditatie
In aanloop naar Kerstmis en Pasen vinden er 6 bijeenkomsten plaats waarin twee religieuze iconen over het leven van Maria centraal staan. Het eerste bezinningsmoment was op zaterdag 6 oktober en begon met een viering in de basiliek om 10.00 uur. Aansluitend waren er in het Pastoraal Centrum twee meditatiemomenten.  De andere data zijn zaterdag 3 november en 8 december 2018 en zaterdag 5 januari, 2 februari en 9 maart 2019. Heeft u vragen of wilt u zich aanmelden dan kunt u terecht bij het secretariaat van de parochie.

● Parochiebijdrage
Deze bijdrage kunt u overmaken naar het rekeningnummer van uw eigen kerkdorp. Het geld komt aan uw eigen geloofsgemeenschap ten goede, het wordt daar besteed of gespaard. De gegevens van de bankrekeningen zijn:
  • Boxtel                   RABO:  NL38 RABO 01.08.86.03.37
  • Esch                       RABO:  NL57 RABO 01.55.40.07.89