Kom in actie met Pax

22-09-2015

Pax blijft werken aan een levende aandacht

De vredesbeweging Pax probeert de aandacht voor oorlog en vrede levend te houden, mensen daarover met elkaar in gesprek te brengen en ook politiek verantwoordelijken te benaderen.

Dit weekend staat de grote offerbus in de kerk, waarin men een bijdrage kan geven om het werk van Pax te steunen.

Help vredesactivisten in conflictgebieden, stuur een tweet aan Mark Rutte of spreek foute bedrijven aan op hun verantwoordelijkheid: kom in actie voor vrede.

Schrijf je in voor de Action Alert, zie de website van Pax en klik op de link. Zij sturen je een actienieuwsbrief wanneer zij jouw hulp hard nodig hebben.

Attentie

In het weekend van 26 en 27 september wordt er door de voorgangers in de H. Missen aandacht besteed aan de Vredesweek.

Op het einde van elke H. Mis kunt u uw bijdrage voor het werk van Pas Christi kwijt in een (grote) collectebus achter in de kerk!