Ik heb een vraag!

30-11-2015

‘Ik heb een vraag!’, een nieuwe rubriek van de website

Deze parochiewebsite wordt weer met een extra rubriek verrijkt: ‘Ik heb een vraag!’ Hierin vindt je vragen en antwoorden op veel gestelde vragen. Maar je kunt ook een persoonlijke of vertrouwelijke vraag stellen. Je vindt de rubriek via de button ‘Ik heb een vraag!’ aan de rechterkant van de site.

De parochie is net als veel andere organisaties en verenigingen een omvangrijke organisatie waar veel in omgaat en waar veel zaken spelen. Daar krijgen we geregeld vragen over. Veel gestelde vragen maar ook vragen die aan een persoon, het bestuur of een commissie zijn gericht.

Hiervoor hebben we een rubriek ‘Vragen & Antwoorden’ gemaakt. Deze rubriek wordt gevuld met vragen met daarop antwoorden waar velen iets aan hebben en mee geholpen zijn. Deze rubriek krijgt geleidelijk aan een onderverdeling. Binnenkort verschijnen de rubrieken: ‘Geloofsvragen jeugd & jongeren’ en ‘Geloofsvragen volwassenen’. Vanaf vandaag staat de rubriek ‘Kerkbalans’ erop.

Als je op een rubriek klikt zie je een aantal vragen. Klik je op een vraag dan verschijnt vanzelf het antwoord. Dit gebeurt met elke vraag. Heb je een vraag die er niet bij staat en wil je toch een antwoord, klik dan op de button ‘Ik heb een andere vraag’.

Klik je op de button ‘Ik heb een andere vraag’, dan krijg je een formulier. Via dat formulier kun je een andere vraag stellen. Deze vraag wordt rechtstreeks naar de betreffende persoon, bestuur, commissie of werkgroep doorgestuurd. Alléén het e-mailadres van die persoon is daaraan gekoppeld. Deze persoon óf de voorzitter van die commissie of werkgroep beantwoordt dan jouw vraag zo snel mogelijk.
Mocht het een vraag zijn die voor iedereen belangrijk is dan wordt hij aan een van de eerste rubrieken toegevoegd. Je snapt het, het wordt de vraagbaak van de parochie…

Let op!
Wil je een vertrouwelijke of strikt persoonlijke vraag stellen dan kan dat! Geef dit dan duidelijk bij jouw vraag op het formulier aan. Alleen de persoon in kwestie krijgt deze vraag te zien en zal er ook strikt vertrouwelijk mee omgaan. Daar houden wij ons aan.

We vertrouwen erop dat deze nieuwe rubriek een aanwinst zal zijn en zal worden voor onze website. Er kunnen op termijn ook rubrieken op de kerkdorpensite verschijnen. Veel kijk- en vraagplezier

Ga naar de button 'Ik heb een vraag!' en bekijk de vragen of stel zelf een vraag