Bezinning....

01-09-2018

Met Maria op weg naar Kerstmis en Pasen

Op de zaterdagen 6 oktober, 3 november en 8 december 2018, 5 januari, 2 februari en 9 maart 2019, worden er telkens een tweetal korte bezinningen gegeven rondom twee Maria-iconen.

De bezinningsmomenten vinden plaats op de pastorie en worden omlijst door een heilige Mis en een afsluitend gebed in de basiliek. Indien deze bezet is zal e.e.a. plaatsvinden op de pastorie. De pastores Ad Verest (2019) en Jacques Grubben (2018) zullen de inleidingen verzorgen...Deze dagen worden georganiseerd in samenwerking met Iconen-atelier Hüsstege uit Eindhoven. Meer hierover vindt u in de bijlage.

Mocht u voornemens zijn om deel te nemen, meldt zich dan vooraf even aan op info@heilighartparochie.nl of via 0411 - 67 22 15. Wees van harte welkom!