Scholen zijn weer begonnen

19-08-2019

De kinderen van de basisschool gaan sinds vandaag weer begonnen

Vandaag maandag 19 augustus zijn de basisscholen en ook de scholen voor voortgezet onderwijs weer begonnen. Dus ook de basisschoolkinderen van onze parochie vinden weer de weg naar hun school, een van de vele basisscholen in Boxtel, Esch, Lennisheuvel of Liempde.

We wensen alle kinderen weer een goed schooljaar toe na de verdiende zomervakantie. Hopelijk heeft iedereen van de fijne weken kunnen en mogen genieten. Hopelijk hebben jullie nog genoten van het laatste weekend met papa en mama.

De achtstegroepers van verleden jaar wensen we veel succes op hun nieuwe school in het voortgezet onderwijs. Zij hebben zich natuurlijk al volop voorbereid voor deze voor hen grote stap. Hen wensen we veel sterkte en succes op die nieuwe school, vaak elders in het dorp!

Allemaal veel succes in het nieuwe schooljaar en doe je best!