Alpha Online van start

05-04-2021

Alpha Online van start, voor het eerst in Boxtel

Ontmoeten, vragen en ontdekken – dat doe je op Alpha. Alpha is een introductie in het christelijk geloof die nu ook online wordt aangeboden. Wereldwijd hebben ruim 25 miljoen mensen in 169 landen een Alpha gevolgd.

Op donderdag 15 april gaat een Alpha Online van start. In 11 online, interactieve en gezellige bijeenkomsten en een kort weekend ontdekken de deelnemers wat het christelijk geloof inhoudt en voor je kan betekenen. Elke avond begint met een gezellig moment om even met elkaar te kletsen en elkaar op een ontspannen manier te leren kennen. Hierna luisteren deelnemers naar een kort, inspirerend verhaal. Elke bijeenkomst staat een ander thema centraal: “Is er meer?”, “Wat is bidden en hoe doe je dat”, “Hoe kun je geloven in deze tijd?” Daarna praten we hierover door in kleine groepen.

De cursus is gratis en vrijblijvend en wordt gegeven op donderdagen van 19.30 tot 21.00 uur. In Nederland hebben ruim 300.000 mensen een Alpha gevolgd. Wie je ook bent, wat je ook wel of niet gelooft, je bent van harte welkom op Alpha Online!

Alpha geeft je de kans om de zin van het leven te onderzoeken, samen met anderen. Er is ruimte voor al je vragen. Kijk voor meer informatie en verhalen van Alpha-deelnemers op alpha-cursus.nl of heilighartparochie.nl. Je kunt je hier aanmelden voor Alpha Online: info@heilighartparochie.nl