Musicalsterren in onze parochie

17-09-2021

Maak kennis met de drie Boxtelse musicaltalenten Laurien, Clara en Elke Broeders die spelen in Ruth - De Familiemusical

Laurien, Clara en Elke Broeders spelen mee in Ruth – De Familiemusical. En hoe! De drie talentvolle Boxtelse zussen vertellen in een openhartig interview over hun rol(len), ervaringen en wensen en over de Boodschap die KISI met de musical wil uitdragen.

Met vrolijk gelach en enthousiasme komen de drie zussen binnen gelopen. Laurien (24) die de hoofdrol van Ruth vertolkt in Ruth - De Familiemusical, en Clara (19) en Elke (15) die beide meerdere rollen vertolken in de dansgroep en het zang ensemble in dezelfde musical.

Alle drie hadden iets persoonlijks bij zich uit de musical. Laurien haar jurk van Ruth, Clara haar shirt met Psalm 23 erop en Elke haar tapdansschoenen.

Wat deze attributen vertellen over de zussen? Wat hen beweegt om mee te doen aan zo’n groots theaterspektakel? Wie KISI zijn? Dat, en nog veel meer, kunt u lezen in het bijzondere interview met Laurien, Clara en Elke Broeders. Klik op de link onderaan in dit artikel om het interview te openen.

Er zijn al meer dan 1600 kaarten verkocht over drie locaties!
Kaarten kopen voor de Ruth – De Familiemusical kan nog steeds. Maar wees er wel snel bij, want de uitvoering in Den Bosch is al aankomende zondag 19 september om 14:30 uur. En op = op!

Bestellen kan via ruth-musical.org

(Tijdens en rondom de voorstellingen worden de coronamaatregelen in acht genomen.)

Wij wensen onze drie toppers Laurien, Clara en Elke en de hele KISI-cast veel succes! En bovenal ook heel veel plezier!

Ruth - De Familiemusical: een prachtverhaal. Waar gebeurd. Over een jonge vrouw die God leert kennen. En vol moed en met vertrouwen op Hem een nieuwe, onbekende toekomst tegemoet gaat. Een verhaal van lang geleden, maar nog steeds van toepassing. Tijdloos en zo uit het leven gegrepen.

Meer informatie:

Laurien als Ruth, Clara met haar Psalm 23-shirt en Elke met haar tapdansschoenen