Alpha: kom kennismaken....

18-09-2021

Ontmoeten
Met anderen op zoek gaan naar de zin van het leven. Dat doe je bij Alpha. Je ontmoet er leuke, nieuwe mensen.
Elke Alpha begint met een lekkere maaltijd. Hét moment om elkaar op een ontspannen manier goed te leren kennen.

Vragen
Vragen over het leven of over het christelijk geloof? Dan is Alpha echt iets voor jou! Na de maaltijd luister je naar een kort, inspirerend  verhaal. Daarna is er alle ruimte om je vragen en gedachten te delen.

Ontdekken
In circa 10 bijeenkomsten ontdek je wat het christelijk geloof inhoudt. Elke bijeenkomst staat een ander onderwerp centraal. Je praat hierover door met de andere Alpha-deelnemers in kleine groepen.

Welkom!
Zin in een nieuwe uitdaging? Je bent van harte welkom bij de Alpha in onze parochie! Alpha is helemaal gratis.

Kijk op de website van Alpha voor meer informatie.