Parochieavond met muzikaal duo

03-11-2021

Parochieavond in een nieuw spetterend jasje

Op woensdagavond 17 november vindt de jaarlijkse parochieavond plaats. Dit jaar wordt de avond in een geheel nieuw jasje gestoken. Nog niet alles van het programma is prijsgegeven, maar wat we weten delen we alvast graag met u:

U bent allen van harte uitgenodigd op de parochieavond met als thema "Hoop doet leven". Leo Fijen verzorgt een inspirerende lezing met als titel "Waar hoop is is een weg". In de pauze wordt de muziek verzorgd door de "Blessed of two" bestaande uit onze pastoor Geertjan van Rossem en Jos Polman. Beiden met gitaar.

De avond vindt plaats op woensdag 17 november in gemeenschapshuis De Walnoot. U bent van harte welkom vanaf 19.00 uur.

Het belooft een inspirerende avond te worden met voor ieder wat wils! Zorg dat u het niet mist!

Er wordt al druk geoefend voor de avond door pastoor Geertjan en Jos Polman