Kom, doe ook mee

22-01-2023

Voor ieder wat wils, gaaf toch!

"Kom er bij" dat was het thema van deze Familiedag. Het was weer een gezellig, vreugdevol samenzijn met pastoor, werkgroep en gezinnen in de basiliek en Pastoraal Centrum.

Vandaag, zondag 22 januari, was de eerste Familiedag van 2023. De dag begon met een Gezinsviering in de Sint-Petrusbasiliek. Tijdens de Viering stelden verschillende communicanten uit onze vier parochiekernen zich voor. Een vrolijk samenzijn onder het thema: Kom er bij!

Tijdens de Viering werd een gezin welkom in de parochie geheten, samen met hun kindje dat pas gedoopt is. Zij kregen van pastoor Geertjan en van diaken Pierpaolo, die de doopheer was, een extra zegen mee. Van harte proficiat!

Ook werden we verrast met een warm muzikaal intermezzo van pastoor Geertjan (gitaar en zang) en tiener Emily op de ukelele. Prachtig! Dat smaakt naar meer.

De dag ging verder na de Gezinsviering in het Pastoraal Centrum. Buiten de kerk klonken al de eerste geluiden: "Het is zoooo lekker eten! Ik heb er zin in!"
Met volle buiken van het lekkere eten en gezellige ontmoetingen onder de maaltijd, werd vervolgens een boeiend programma gevolgd. Voedsel voor de maag en de ziel. Wie wil dat nu niet!

De Familiedag gemist maar lijkt het je wel wat om mee te doen? De volgende Familiedag is op zaterdag 11 februari van 15.45 tot 19.30 uur. Welkom!
Als volwassene op zoek naar extra geloofsvoeding of meer inspiratie? Welkom bij de spirituele verdiepingsavonden 'Ik ga voor meer' op maandagavond. (Voor het programmaoverzicht klikt u op het document onder aan dit artikel.) Of doe mee met de Alpha cursus op10 donderdagavonden en een weekend. KLIK HIER of onder aan dit artikel voor een spetterend promofilmpje! Aanmelden voor de Alpha cursus kan nog steeds! Donderdag 26 januari 18.30 uur gaat deze officieel van start.

Doe ook mee! Met Familiedagen, 'Ik ga voor meer...' en/of Alpha. Zingt u liever of werkt u graag met bloemen, in de tuin, voor de missie, de zieken, secretariaatstaken, ... of heeft u andere ambities die u graag in wil zetten voor de parochie? Neem dan contact op met het secretariaat. Zij helpen u in contact komen met betreffende personen, koren en (werk)groepen. Van harte welkom!
info@heilighartparochie  -  0411-672215

Meer informatie:

Verschillende communicanten uit de parochie stellen zich voor