Bisschop celebreert in Hoogmis

03-02-2023

Bisschop Mgr. Gerard de Korte celebreert in de Hoogmis van zondag 5 februari in de Sint-Petrusbasiliek

Als de bisschop geen verplichtingen vanwege bisdomactiviteiten heeft, celebreert hij vaker in een van de kerken van de 57 parochies van het bisdom. Dat zijn honderden kerken. Mgr. de Korte heeft bij pastoor Geertjan van Rossem aangegeven a.s. zondag 5 februari in de Hoogmis van 10.30 uur te celebreren.

Bisschop Gerard de Korte zal a.s. zondag dus voorgaan in de Hoogmis, hij is dan de celebrant. In elk geval zal ook pastoor Geertjan van Rossem concelebreren. De hoogmis begint zoals gewoonlijk om 10.30 uur in de int-Petrusbasiliek.

Zoals elke week gebruikelijk is wordt deze H. Mis ook via YouTube gestreamd. Wilt u de mis thuis meevieren of bent u niet in de gelegenheid om naar de basiliek te komen dan kunt u via YouTube de viering volgen. Klik hiervoor bijvoorbeeld op deze button of ga naar de website en klik in de linker kolom op ‘YouTubekanaal HHP’. U kunt ook rechtstreeks naar YouTube gaan en daar zoeken naar Heilig Hartparochie Boxtel.

Na de hoogmis is er in het Pastoraal Centrum koffiedrinken met de bisschop. Hiervoor zijn alle parochianen uitgenodigd. De parochie zorgt ook voor iets lekkers bij de koffie of thee.

U bent van harte uitgenodigd voor de viering van de hoogmis met de bisschop en voor een kopje koffie na afloop. We zien er naar uit om u te mogen begroeten

De bisschop bezocht in de kerstweek ook de 'Kribkesroute' in Liempde