Alpha Experience in Boxtel

23-03-2023

Van harte welkom op de Alpha Experience-bijeenkomst op donderdag 11 mei in Boxtel!

Het mooiste wat ik bij Alpha leerde was om God centraal te zetten. In mijn leven, in mijn gezin, in mijn relatie… in mijn werk zelfs. Alpha liet me zien dat een leven met Jezus echt mooi is.” - Ferdinand, City Life Church, Den Haag -
Wil je Alpha een keer van dichtbij meemaken? Dan ben je van harte welkom op deze Alpha Experience-bijeenkomst op 11 mei a.s. in Boxtel!

Op donderdag 11 mei 2023 vindt er in het Pastoraal centrum te Boxtel een Alpha Experience-avond plaats. Gelovigen en anders denkenden uit heel Nederland zijn dan van harte uitgenodigd en welkom op een Alphabijeenkomst in Boxtel. Zeg maar een ‘kennismakingsbijeenkomst’ over wat Alpha inhoudt, wat deelname voor iemand kan betekenen en hoe een en ander in zijn werk gaat...
Wij als parochie zijn er hartstikke trots op dat Boxtel is uitgekozen voor dit Alpha Experience-evenement.

Tijdens een Alpha Experience maak je dus een van de Alphabijeenkomst mee. Je schuift aan het begin van de bijeenkomst aan bij een maaltijd. Vervolgens kijk je een aflevering van de Alpha Film Series. Daarna ga je in een kleine groep uit elkaar om over het onderwerp door te praten. De perfecte kans om te ontdekken wat Alpha is!

Er zijn wereldwijd, maar ook in Nederland al veel ervaringen met Alpha opgedaan. Zo wordt Alpha in Nederland elk jaar door honderden kerken gegeven. Inmiddels hebben ruim 350.000 deelnemers een Alpha gevolgd. Wereldwijd zijn dat er miljoenen!

Wil jij meer weten over Alpha? Of ben je al van plan om een Alpha te geven? Meld je dan hieronder aan of klik hier. Je ontvangt binnenkort een e-mail van ons met meer informatie over de Alpha Experience.

De Alpha Experience-bijeenkomst is op donderdag 11 mei 2023 in Boxtel en begint om 19.00 uur. Het adres is Duinendaal 2, 5281 AP Boxtel. Parkeren kan in de naaste omgeving. De Alpha Experience is gratis. Je mag een vrijwillige bijdrage voor het eten geven. We verheugen os erop jou te ontmoeten.

Meer informatie: