Sint-Petrusbasiliek Boxtel

Kom jij ons helpen?

07-06-2018

Op zaterdag 16 juni is de laatste gezinsviering van dit schooljaar

Op zaterdag 16 juni a.s. is er al weer een Gezinsviering in de Sint Petrusbasiliek in Boxtel. Het is alweer de laatste van dit jaar, zeg maar ‘schooljaar’. De viering begint om 19.00 uur en iedereen is welkom!

We zouden het erg leuk vinden als jullie ons komen helpen. Denk er eens over na en kom naar ons toe…. Wat kun je zoal doen?

● Een stukje voorlezen
Als je een stukje wilt voorlezen of een kaarsje wilt vasthouden, vraag dan aan papa of mama of ze ons willen mailen: gezinsviering@heilighartparochie.nl.

● Meezingen in het kinderkoor
Als je het leuk vindt om mee te zingen in het kinderkoor, mail dan naar: kinderkoor@heilighartparochie.nl.

Je mag natuurlijk ook gewoon lekker komen luisteren. Je bent van harte welkom in onze mooie basiliek in Boxtel. Tot de 16e juni?!

Wij wensen jullie alvast een hele fijne en leuke zomervakantie toe! Veel plezier, gewenst door de Werkgroep Gezinsviering.

Gezinsviering in Boxtel: fijn voor alle leden van een gezin om aanwezig te zijn...