Sint-Petrusbasiliek Boxtel

Uitlegviering in Boxtel

18-02-2019

In de Uitlegviering wordt alles netjes uitgelegd...

Op zondag 24 februari a.s. is er om 10.30 uur is er een Uitlegviering in de Sint-Petrusbasiliek in Boxtel. De Uitlegviering is speciaal voor alle communicanten uit Boxtel. Uiteraard zijn álle kinderen, vaders, moeders, opa's, oma's, en iedereen binnen of buiten Boxtel, van harte uitgenodigd!

Op eenvoudige wijze wordt tijdens de H. Mis uitgelegd wat en waarom er iets gebeurt. Weet jij bijvoorbeeld wat voor kleding de priester en de misdienaars dragen? Waar de verschillende teksten voor zijn? Waarom rinkelen er belletjes? Wat gebeurt er met het brood en de wijn?

En zo wordt er nog veel meer uitgelegd. Voor jong en oud reuze interessant!

Tijdens de Uitlegviering zingt het kinderkoor van de Heilig Hartparochie de liedjes. Zit je op de basisschool of al op het voortgezet en wil jij graag meezingen? Geef je dan nog snel op via: kinderkoor@heilighartparochie.nl En jij mag meezingen!

Van harte welkom iedereen op zondag 24 februari om 10.30 uur in de Sint-Petrusbasiliek!