Sint-Theresiakerk Lennisheuvel

Inzegening vernieuwde Uitwijk

17-04-2018

Uitnodiging inzegening van de vernieuwde Uitwijk op zondag 22 april

Zoals u in Rond Kerk en Orion hebt kunnen lezen is er hard gewerkt aan het renoveren en bij de tijd brengen van de Uitwerk. Een team van enkele professionals en  een flinke aantal vrijwilligers is de afgelopen maanden bezig geweest met deze grote klus. We hadden soms wat pech, sommige muurdelen bleken te vochtig, waardoor we vertraging opliepen, maar het werk vorderde gestaag.

Op bijgaande foto lichten we al een tipje van de sluier op. Maar nu is de verf droog en alles staat op zijn plaats, zodat we tot ingebruikname kunnen overgaan.

Dat doen we met een officieel tintje en een kleine inzegening op zondag 22 april a.s.

We beginnen om half elf met een eucharistieviering en rond kwart over elf verplaatsen we ons naar de Uitwijk, waar de pastores deze zullen inzegenen.

Daarna is er tijd om, onder het genot van een kopje koffie/thee met wat lekkers, de Uitwijk in gebruik te nemen. Iedereen is daarbij van harte welkom, ook diegenen die niet bij de viering kunnen zijn. De Uitwijk is tot circa 14.00 uur te beproeven.

Graag tot zondag 22 april.

Contactgroep geloofsgemeenschap Sint-Theresia