Sint-Theresiakerk Lennisheuvel

7 oktober: Sint-Theresiadag

27-09-2018

Op zondag 7 oktober wordt de Theresiadag 2018 gevierd...

Ook dit jaar vieren wij weer Theresiadag, het feest van onze patroonheilige St.-Theresia van Lisieux en wel op zondag 7 oktober.

We starten met een eucharistieviering in onze kerk om half elf. Het Theresiakoor en zanggroep Lencante zullen deze viering opluisteren. En na de viering gaan we gezamenlijk lunchen in de vernieuwde Uitwijk. Zowel bij de viering als bij de lunch bent u van harte welkom.

En als u naar de viering komt willen wij u vragen om een bloem of een tak uit uw eigen tuin mee te brengen opdat we daarmee een grote vaas kunnen vullen, die bij het Theresiabeeld komt staan.

Wij zouden het erg op prijs stellen om u op deze dag te mogen begroeten en zo onze verbondenheid met Theresia en met elkaar te tonen.

Graag tot zondag 7 oktober om 10.30 uur.