Sint-Theresiakerk Lennisheuvel

Uitnodiging Theresiadag 25 sept.

20-09-2022

Uitnodiging Theresiadag op 25 september

Zoals u wellicht in de media heeft gelezen organiseren  wij op zondag 25 september onze jaarlijkse St.-Theresiadag. Deze dag staat in het teken van onze patroonheilige St.-Theresia en is ook een dag om samen te komen.

Om half elf bent u welkom in de kerk voor de Eucharistieviering, voorgegaan door pater Mart Lemmens. De viering wordt  begeleid door het St.-Theresiakoor en zanggroep Lencante. In de viering besteden we ook aandacht aan de Vredesweek, die op die dag wordt afgesloten.

Na de viering  verplaatsen we ons naar de gloednieuwe kerktuin achter de Uitwijk en kunt met eigen ogen het Theresiabeeld zien dat we onlangs in de tuin hebben geplaatst. Het beeld wordt door pater Mart Lemmens ingezegend.

Tenslotte wordt u koffie en thee en een lunch aangeboden, in de tuin, als het weer het toelaat. En anders verzinnen we er wel iets op.

U bent van harte uitgenodigd.

Contactgroep St.-Theresia