Sint Jans Onthoofdingkerk Liempde

In het zonnetje gezet

28-04-2019

Sjaantje van der Zanden en Bert Timmermans in het zonnetje gezet

Afgelopen vrijdag 26 april kregen Sjaantje van der Zanden en Bert Timmermans een koninklijke onderscheiding. Zij werden door namens koning Willem-Alexander door burgemeester Fons Naterop tot lid van de Orde van Oranje Nassau benoemd. Een hele eer die ze dik verdiend hebben... Dat werd vandaag nog eens even dik overgedaan!

Sjaantje is al ruim 31 jaren actief voor onze parochie, voor de geloofsgemeenschap Liempde. Ze verzorgt al die tijd e bloemen voor de Sint Jans Onthoofdingkerk. En dat doet ze nog steeds én met verver. Dat doet ze ook voor veel andere organisaties.

Bert timmert en zaagt er op los... Hij is al bijna 45 jaar actief voor de geloofsgemeenschap Liempde. Hij heeft in al die jaren elke klus aangepakt die hem werd gevraagd: geen vraag was teveel en hij zei nooit nee. Zo maakte hij onder meer de vlonder voor de kerkbanken die terugkeerden en repareerde diezelfde banken als het nodig was.

Op zondag 28 april zijn Sjaantje en Bert door de Contactgroep Liempde speciaal uitgenodigd voor het maandelijkse koffiedrinken. Tijdens de koffie sprak Jo Custers, secretaris van het parochiebestuur, beiden nog eens hartelijk toe en overhandigde hen een prachtig boeket bloemen. Een groot applaus viel hen ten deel. Voor een fotoreportage van vrijdag 26 april en van het koffiedrinken, klik op deze link of op de link hieronder.

Meer informatie:

Sjaan en Bert op vrijdag 26 april bij de 'hofvijver' van Boxtel