Hart voor de parochie

01-01-2015

Heb een groot hart voor de parochie

In de afgelopen drie jaar hebben vele mensen zich ingespannen voor de nieuwe parochie in wording. Vandaag 1 januari 2015 is het zover! De parochies van Boxtel, Esch, Lennisheuvel en Liempde gaan samen verder onder de naam Heilig Hartparochie...

Allereerst past hierbij een woord van dankbaarheid aan al de mensen die zich hiervoor hebben ingespannen en of een grote mate van betrokkenheid hebben betoond! Tegelijkertijd vraag ik u allen als parochianen om een hernieuwde en onverminderde inzet voor onze gemeenschap. Er is al veel werk verzet maar er ligt ook nog heel wat werk op ons te wachten en daarvoor hebben we uw hulp hard nodig. Heb een groot Hart voor de parochie en doe mee!

Tot slot wens ik u allen namens het nieuwe parochiebestuur een goed, gezond en gelukkig Nieuwjaar toe!

Jacques Grubben priester
pastoor-voorzitter