Heilig Hartparochie Eenheid in verscheidenheid

Gezinsvieringen in 2018

18-12-2017

In 2018 zijn er in alle kerkdorpen gezinsvieringen

In de Heilig Hartparochie zijn er ook gezinsvieringen. In deze missen is iedereen van harte welkom, maar vooral natuurlijk de gezinnen. De vaders en/of moeders met hun kroost, opa's en oma's en andere familieleden.

In deze vieringen worden de kinderen betrokken bij de gebeden en bij de liedjes die samen worden gezongen. Ook worden de kinderen ingeschakeld bij de verzorging van de viering. Daarbij mogen ze de meest uiteenlopende handelingen verrichten.

De Werkgroep Gezinsvieringen heeft er voor gekozen om in 2018 beurtelings in alle kerkdorpen gezinsvieringen te houden. In welk kerkdorp, op welke datum en hoe laat, dat kun je op onderstaande flyer zien.

Ook in het hoofdstuk 'Vieringen', onder 'Overige vieringen' vind je een paragraaf over de gezinsvieringen. Daar staan ook alle data, dagen, plaatsen en aanvangstijden vermeld. We wensen jullie fijne gezinsvieringen toe...

Meer informatie:

De kinderen worden zoveel mogelijk ingeschakeld.