Heilig Hartparochie Eenheid in verscheidenheid

The Nativity Story

15-11-2018

Kerstfilm 'The Nativity Story' voor de vrijwilligers van de Heilig Hartparochie

Op maandag 10 december aanstaande vertonen we de film "the Nativity Story" met als thema kerstfilm speciaal voor de vrijwilligers van de Heilig Hartparochie. De aanvangstijd is 20.15 uur. De film wordt in het 'Muziekhuis Boxtel' vertoond. Dit Muziekhuis ligt aan de Passage Riche (het gangetje rechts naast Theelen aan de Stationsstraat)

Deze film vertelt het verhaal van Jozef en Maria vanaf twee jaar voor de geboorte van Jezus. Door een wonder wordt Maria zwanger en trekken ze richting Bethlehem, waar haar kind Jezus wordt geboren.
Een verhaal over liefde en lotsbestemming, over onheil en onderdrukking en over een kind dat de geschiedenis van de wereld zou beïnvloeden.

Wim van Liempt en Jos Vervoort zijn al bijna tien jaar verbonden aan Podium Boxtel en zij verzorgen het filmaanbod van dit theater. Jaarlijks vertonen ze een tiental films, uitgaande van thema's. Nu nodigen zij de vrijwilligers van de parochie uit om deze film bij hen te komen kijken. Een kaartje kost € 4,--.

Hoe te bestellen?
U mailt ons op het e-mailadres: filmpodiumboxtel@gmail.com en bestelt zo uw kaartje. Daarna ontvangt u van hen een bevestigingse-mail. Met een uitdraai hiervan of te zien vanaf uw mobiele telefoon komt u bij hen op de de 10e december. Dan krijgt u van hen een kaartje en betaalt u hen contant € 4,--.
Een andere mogelijkheid is dat u op een of andere wijze kunt aantonen dat u verbonden bent aan een van bovenstaande parochie. Dan kunt u op de avond zelf ook nog een kaartje kopen aan de kassa.
Er mag één kaartje per lid worden besteld. Natuurlijk mag u iemand meenemen; deze betaalt uiteraard dan € 8,50. Sluitingsdatum inschrijving is op zondag 9 december aanstaande om 18.00 uur.

U bent van harte welkom
om samen met ons te genieten
van deze prachtige film