Heilig Hartparochie Eenheid in verscheidenheid

'Alles heeft een nieuw begin', ook nu...

18-01-2019

In het komende weekend gaat de Actie Kerkbalans 2019 van start

Op 13 januari jl. hebben we op een waardige en feestelijke wijze afscheid genomen van onze Pastoor Jacques Grubben. Hij is door Mgr. Gerard de Korte per 1 februari 2019 tot pastoor in de parochie ‘De Heilige Drie-eenheid’ in Nijmegen benoemd. Pastoor Geertjan van Rossem volgt hem per diezelfde datum op en zal het pastorale werk in onze levendige parochie met veel inzet en plezier voortzetten. Beide priesters krijgen een nieuwe start, voor hen een nieuw begin. Onder dit motto werd de prachtige Nieuwjaarsviering vormgegeven: ‘Alles heeft een nieuw begin’. We wensen Jacques en Geertjan veel kracht en succes in de voor hen nieuwe parochies.

Ook voor de Heilig Hartparochie is het een nieuw begin, feitelijk een nieuwe doorstart. We hebben in onze parochie heel veel zaken namelijk goed op orde en dat is mede de verdienste van onze scheidende pastoor.

Al die zaken willen we graag goed houden en verder uitbouwen. We denken dan onder meer aan het steeds breder inzetten van gezinsmissen in alle kerkdorpen en daarmee ook het parochieel kinderkoor.

Wij willen die prachtige parochie steeds verder verlevendigen en daarbij hebben we uw hulp nodig. U kunt vrijwilliger worden en de handen uit de mouwen steken of een financiële bijdrage geven. Want zonder geld kunnen we niks, vooral ook omdat de kerk geen subsidies krijgt. Daarom vragen wij u om ons te steunen met een vast bedrag per maand of jaar of met een eenmalige gift. Ook kleine bedragen zijn van harte welkom. Dankzij uw gift blijven onze kerken een levendige plek binnen Boxtel, Esch, Lennisheuvel en Liempde. U kunt uw bijdrage overmaken naar:

● RK Heilig Hartparochie:
Boxtel                   RABO:  NL38 RABO 01.08.86.03.37
Esch                       RABO:  NL57 RABO 01.55.40.07.89
Lennisheuvel       RABO:  NL94 RABO 01.08.80.34.57
Liempde               RABO:  NL14 RABO 01.28.79.23.29

Hebt u vragen? Neem dan contact op met het secretariaat of ga naar de website naar ‘Ik heb een vraag!’ Zorg met ons dat het werk van onze kerk door kan gaan. Maak uw bijdrage voor 2019 vandaag nog over!

Wij willen u danken voor uw,

hopelijk royale bijdrage

voor de Actie Kerkbalans 2019!

Bestuur Heilig Hartparochie