Heilig Hartparochie Eenheid in verscheidenheid

Telefoonstoring Pastoraal Centrum

25-01-2019

Telefoonstoring: Pastoraal centrum is zelf niet bereikbaar

Het Pastoraal Centrum in Boxtel is telefonisch niet bereikbaar. Dit heeft te maken met de omzetting van een analoge telefooninstallatie naar een digitale. De KPN heeft de aansluiting 12 dagen te vroeg omgezet. Graag in plaats van bellen nu e-mailen. Voor nood- en/of dringende gevallen kunt u de kapelaan en de bestuursleden persoonlijk bellen.

Binnenkort gaat de telefooninstallatie van het Pastoraal Centrum over van ISDN (analoog) naar digitaal. Ja, we gaan met de vaart der volkeren mee; we moeten wel want straks gaat de vaste, analoge telefoonlijn er gewoon uit. Alles is geregeld en op woensdag 6 februari a.s. wordt de vaste lijn afgesloten en gaan we over op digitaal. Tenminste dat dachten we allemaal…
Sinds vanmorgen, 25 januari, is het secretariaat en dus het Pastoraal Centrum niet meer te bereiken.

Navraag leert dat de technici van KPN de omzetting vanmorgen al hebben gedaan. De coördinator van KPN was niet blij met deze te vroege omzetting, maar helaas is deze technisch niet meer terug te draaien… Hij biedt zijn oprechte excuses aan!
Hij gaat proberen om de omzettingsdatum naar voren te halen zodat de termijn dat we geen telefoon hebben kan worden verkort...

Tot die tijd in dringende gevallen met kapelaan Geoffrey de Jong bellen of met een van de bestuursleden. We vragen u vooral alle vragen te e-mailen naar: info@heilighartparochie.nl.

Zo gauw er meer informatie beschikbaar is maken we dit weer via deze website bekend. De telefoonnummers van de bestuursleden staan hieronder. Excuses voor het ongemak!

Hr. Geoffrey de Jong

Duinendaal 2