Heilig Hartparochie Eenheid in verscheidenheid

Uitlegviering in de basiliek

05-02-2020

Op zondag 16 februari om 10.30 uur is de uitlegviering in de Sint-Petrusbasiliek in Boxtel.

De viering wordt op verschillende momenten even kort stilgelegd. Op kindvriendelijke manier wordt dan uitgelegd wat er op dat moment gebeurt en waarom dit allemaal zo gedaan wordt.

"Waarom draagt een priester bijvoorbeeld van die mooie kleren? Wat betekenen de belletjes die rinkelen? Waarom zitten we soms en gaan we op andere momenten juist staan of knielen? Wat is Lam Gods? En zo zijn er nog veel meer vragen waarop je het antwoord gaat krijgen."

Reuze interessant en leuk voor kinderen! Maar zeker ook voor volwassenen! Ben jij nieuwsgierig naar wat er in de kerk gebeurt? Kom dan vooral naar de uitlegviering op zondag 16 februari!

Wil je meezingen met het kinderkoor? Je kunt je opgeven via: kinderkoor@heilighartparochie.nl. Heb je vragen over de uitlegviering of een Gezinsviering? Dan kun je ons e-mailen:
gezinsviering@heilighartparochie.nl. Hartelijke groeten vanuit de Heilig Hartparochie!

De viering wordt enkele keren stilgelegd om te vertellen wat er op dat moment gebeurt