Heilig Hartparochie Eenheid in verscheidenheid

Sfeervol afscheid pastoor

16-09-2014

Pastoor Norbert van der Sluis nam afscheid

Op zondag 31 augustus jl. nam pastoor Norbert van der Sluis afscheid van ‘zijn‘ parochie, de Sint Jans Onthoofding Liempde. Daags ervoor trad hij terug als Gildeheer. Op zijn verzoek werd het afscheid op een bescheiden en ingetogen wijze gevierd.

Na een plechtige hoogmis met na afloop enkele toespraken was er een drukke en geanimeerde afscheidsreceptie in Dienstencentrum Kloosterhof. Er waren toespraken en liederen en veel parochianen dankten de scheidende pastoor en staken hem een riem onder het hart voor zijn nieuwe opdracht in Sint Antonis.

Daags ervoor trad hij terug als Gildeheer van het Gilde Sint Anthonius Abt van Liempde. Dit ging met de nodige plechtigheden en het daarbij horende vlagvertoon gepaard.

Zie voor een foto-impressie van deze gebeurtenissen het hoofdstuk 'Fotoalbums' van deze website in de paragraaf 'Gebeurtenissen in 2014', of klink op nevenstaande link.

Pastoor Van der Sluis ontvangt uit handen van het bestuursleden Jo Custers en Johan Onland een schilderij van Liempde met zicht op 'zijn' kerk.