Attendeer anderen op deze website! Toets uw naam en e-mailadressen naar wie u onderstaande tekst wilt versturen

Nevenstaande tekst wordt aangevuld met uw naam en
e-mailadres en verzonden naar de ingevoerde
e-mailadressen.

Hallo,

<uw naam> (<uw e-mailadres>) heeft dit bericht via onze website heilighartparochie.nl aan u verzonden.

Heilighartparochie.nl is de parochiewebsite van Boxtel, Esch, Lennisheuvel en Liempde. Op deze website kunt u veel en alle noodzakelijke informatie vinden over de gang van zaken in de Heilig Hartparochie.

Ook bezoekers van deze website kunnen bijdragen aan de invulling van deze site door het aanleveren van informatie, suggesties en relevant nieuws.

Bent u geïnteresseerd in het reilen en zeilen van onze parochie of wilt u meer informatie, stuur dan een e-mail naar info@heilighartparochie.nl of bezoek onze website www.heilighartparochie.nl.

Met vriendelijke groet,

Bestuur van de Parochie

Uw gegevens
E-mailadres