Sint Jans Onthoofdingkerk Liempde

Nachtmis Liempde een succes

26-12-2015

De nachtmis in Liempde kreeg een extra dimensie

Zoals we al eerder schreven werd in Liempde een voorheen jarenlange traditie nieuw leven ingeblazen. De nachtmis van 23.00 uur werd opgeluisterd door Fanfare Concordia en het Liempds Gemengd Koor.

Het was eerder een jarenlang traditie maar verdwenen. Dit keer stonden de zangers en muzikanten er op kerstavond weer. En het was meteen weer een groot succes. Meer dan 400 mensen vonden de weg naar de Sint Jans Onthoofdingkerk.

De kerk zal bomvol en veel mensen moesten genoegen nemen met een staanplaats. Wat mooie zang en muziek kan doen. De omlijsting werd door alle bezoekers in hun hart gesloten. 'Ik hoop dat dit weer elk jaar plaatsvinden, want dan heb ik een echt kerstgevoel', aldus één van de honderden bezoekers.

Na afloop kregen Fanfare Concordia en het Liempds Gemengd Koor een staande ovatie. Dik verdiend. We danken hen hartelijk voor de inzet op deze kerstavond en het plezier dat ze de mensen van Liempde hebben geboden...

Foto: Albert Solwijk

Doneer