Sint Jans Onthoofdingkerk Liempde

Informatieavond vormsel Liempde

04-09-2017

Ben jij er in het voorjaar van 2018 ook bij...?!

In het voorjaar van 2018 doen de kinderen van Liempde weer het Vormsel. De precieze datum wordt te zijner tijd bekendgemaakt. Op donderdag 28 september a.s. is over dit Vormsel een informatieavond in de aula van basisschool 'De Oversteek'.

Deze informatieavond is dus op donderdag 28 september in de basisschool van Liempde. De bijeenkomst begint om 19.00 uur.
Tijdens deze avond wordt informatie over het sacrament van het Vormsel gegeven, de voorbereiding hierop en alles wat hiermee samenhangt.

De aanstaande vormelingen én hun ouders/verzorgers zijn van harte welkom. Het betreft de leerlingen die nu in groep acht van de school zitten

Mocht jij het Vormsel willen doen, kom dan samen met je vader en/of moeder naar jouw school in Liempde. Breng je vriendje of vriendinnetje maar mee. Voor de ouders staat de koffie klaar...

Doneer

Onderhoud begraafplaatsen